Inloggen

Good news : your subscription is nearly done!

Please confirm your Disneyland Paris newsletter subscription.

You will receive shortly receive an email containing an activation link to finalize your subscription. Once you have clicked on the link you will receive our Newsletter. Enjoy!  

The collected data is for the use of Euro Disney Associés S.C.A. for the purposes of managing your mydisneyland account and your request for information. You have the right to access and correct your data, by notifying Euro Disney Associés S.C.A., Direct Marketing Department, BP 100, 77777 Marne La Vallée Cedex 04 - France

Contact opnemen

Heb je vragen over onze aanbiedingen, je verblijf, een offerte of een boeking? Bel dan onze Disneyland® Paris vakantie-experts op via 078 15 60 28 (lokaal tarief). We kunnen je uitsluitend telefonisch helpen met deze vragen.
Heb je praktische vragen over je verblijf? Kijk dan eerst even naar de rubriek 'veelgestelde vragen'.

VOOR JE BEZOEK

  • PRIJZEN EN BOEKINGEN
Als je informatie wilt over onze aanbiedingen of als je vragen hebt over een prijsopgave, boekingen etc. voorafgaand aan je bezoek, kun je onze Disneyland Paris vakantie-experts bellen:

078 15 60 28*
*lokaal tarief

Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur

  • JE RESERVERING
Voor meer informatie of het bevestigen, wijzigen of annuleren van je boeking kan je onze vakantie-experts bellen op het nummer dat vermeld staat in je bevestigingsbrief, ofwel schriftelijk. Als een klacht binnen 45 dagen na verzending niet tot tevredenheid is opgelost, kan je contact opnemen met de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage), kijk voor de contactgegevens en de raadplegingsprocedure op: http://www.mtv.travel. Kijk voor meer informatie over de grensoverschrijdende geschillenregeling op de website van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr/
  • • BEPERKING, ZIEKTE, ALLERGIE 
Als je specifieke vragen hebt over reserveringen/verblijven voor gasten met een beperking of een voedselallergie kun je deze stellen via het speciale formulier dat je hier vindt.

Voor alle andere vragen kun je ons bellen op 078 15 60 28 (lokaal tarief).

NA JE BEZOEK


Vragen over onze aanbiedingen, je verblijf, een offerte of een boeking, beantwoorden we uitsluitend telefonisch op 078 15 60 28 (lokaal tarief).
Heb je praktische vragen over je verblijf? Kijk dan eerst even naar de rubriek ' veelgestelde vragen.

  • PRODUCTEN BESTELLEN PER POST
Als je producten (knuffels, kostuums, etc.) wilt bestellen die je tijdens je verblijf in één van onze winkels hebt gezien en/of als je wilt weten hoe onze bestelservice werkt, kun je contact opnemen via het onderstaande formulier.

  • GEVONDEN VOORWERPEN (LOST & FOUND)
Indien je één van je persoonlijke eigendommen bent kwijtgeraakt tijdens je bezoek aan Disneyland Paris, klik dan hier om contact op te nemen met onze afdeling Gevonden Voorwerpen.

  • VERZOEK OM EEN FACTUUR
Indien je een reeds door jou betaalde factuur van je verblijf, bezoek of aankoop in Disneyland Paris wilt ontvangen, neem dan contact met ons op via dlp.comptabilite.facturations@disney.com (in het Frans of Engels) onder vermelding van je naam, voornaam, adres en je reserveringsnummer (indien je verzoek een verblijf betreft) en/of de kassabon die je is overhandigd tijdens je aankoop.

  • SERVICE VAN DE DISNEY WINKELS NA JE AANKOOP
Indien je contact wilt opnemen met ons over een artikel dat je in één van onze winkels (PhotoPass producten uitgezonderd) gekocht hebt, kan dit via het formulier dat hier te vinden is, of per e-mail via dlp.sav@disney.com. Als een klacht binnen 45 dagen na verzending niet tot tevredenheid is opgelost, heb je de mogelijkheid om contact op te nemen met de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage), kijk voor de contactgegevens en de raadplegingsprocedure op: http://www.mtv.travel

Voor vragen of problemen betreffende de Disney PhotoPass™+ service, klik hier om het daarvoor bestemde formulier in te vullen.

Indien nodig kun je dit e-mailadres gebruiken: dlp.sav@disney.com.
  • KLACHTEN EN OPMERKINGEN NA JE VERBLIJF
Je bent op dit moment nog steeds in Disneyland Paris en je wilt graag een probleem of teleurstelling met ons delen? Onze Cast Members ter plaatse staan tot je beschikking bij City Hall in het Disneyland Park en bij Studio Services in het Walt Disney Studios® Park. Voor vragen of opmerkingen over het Disney® Hotel waarin je verblijft, kun je terecht bij de receptie van je hotel, ook te bereiken via de telefoon in je hotelkamer.

Als je na afloop van je verblijf opmerkingen hebt die je graag met ons wiIt delen dan kan dit via het formulier dat hier beschikbaar is of per e-mail: dlp.clientenservice@disney.com.

Als een klacht binnen 45 dagen na verzending niet tot tevredenheid is opgelost, heb je de mogelijkheid om contact op te nemen met de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage) kijk voor de contactgegevens en de raadplegingsprocedure op: http://www.mtv.travel. Kijk voor meer informatie over de grensoverschrijdende geschillenregeling op de website van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr/

ANDERE ONDERWERPEN

  • CADEAU'S EN PROMOTIEMATERIALEN
Als je op zoek bent naar cadeau’s en/of promotiematerialen, dan kan Disneyland Paris je helaas niet helpen. We hebben geen cadeaus of promotiematerialen die we onze gasten kunnen toezenden.
  • GROEPSBOEKINGEN EN BUSINESS SOLUTIONS  
Wil je een groepsreis naar Disneyland Paris organiseren, wijzigingen aanbrengen in een bestaande groepsboeking of heb je opmerkingen of vragen, klik dan hier.
Met vragen over onze Business Solutions kun je terecht op deze speciale website
  • VACATURES
Wil je weten welke vacatures Disneyland Paris heeft of wil je solliciteren, dan kun je daarvoor terecht op deze speciale website.

Contactformulier

Alle velden met een * zijn verplicht

Er is een foutmelding. Controleer alle velden die rood zijn.

Reden waarom je contact opneemt


Disneyland® Paris ontvangt dagelijks vele gelijksoortige aanvragen. Hierdoor kunnen we helaas niet op dergelijke aanvragen ingaan. We willen iedereen gelijk behandelen, waardoor het helaas onmogelijk is een ander beleid te voeren.
In dit onderdeel vind je antwoorden op je vragen over boekingen/bezoeken voor gasten met een beperking en voor gasten met een voedselallergie. Als je vraag niet in één van de bovenstaande categorieën valt, bel ons dan op 078 15 60 28 (Lokaal Tarief).

In dit onderdeel vind je praktische informatie over de Parken en Hotels. Als je vraag niet in één van de bovenstaande categorieën valt, bezoek dan de informatie-sectie "FAQ".

Voor vragen over aanbiedingen, prijsopgaven en boekingen, willen we je verzoeken ons online reserveringssysteem te gebruiken. Deze kun je via de homepage terugvinden. Een andere mogelijkheid is ons reserveringskantoor te bellen op +33 1 60 30 60 53 (nationaal beltarief).

N.B De gepersonaliseerde service voor prijsopgaves per email is niet beschiknaar via dit formulier. 


Je contactgegevens updaten


De door Euro Disney Associés S.C.A. verzamelde data zal worden ingezet om je informatieverzoeken te verwerken. Je hebt het recht tot toegang en wijziging van je eigen data, en kunt hiervan gebruik maken door contact op te nemen met: Euro Disney Associés S.C.A., Direct Marketing Department, BP 100. 77777 Marne La Vallée Cedex 04 - France.

9
9